Menandakan Akhir Zaman! Pohon Yahudi Ini Telah Dijual Secara Online

Komentar
Pohon yahudi atau yang dikenal dengan pohon gharqad ini juga merupakan penanda datangnya akhir zaman. Kala itu muhajirin palestin Berjaya melawan tentara Zionis. Mereka pun segera memotong pohon tersebut dan menggantinya dengan pohon zaitun sebagai lambang perdamaian.



BACA JUGA: Di Malam Tahun Baru 2017, Tulisan Raksasa "Hollywood" Berubah Menjadi Tulisan Tidak Senonoh

Dikutip dar infodunia, "Kalau kita berada di Palestin dan melihat banyak pokok gharqad, itu bermakna kita sedang berada di tanah yang dijajah Zionis. Tapi bila banyak terdapat pokok zaitun, kita bermakna ada di wilayah Palestin yang dipertahankan HAMAS, "ujar doktor sahabatku itu.

Zionis-Israel ternyata sangat bercita-cita tinggi menanami seluruh bumi Palestin dengan pohon gharqad ini.Telah lama mereka mempromosikan ke seluruh dunia untuk membeli pokok gharqad dan menanamnya di Palestin.

Harga satu pohon 18 Dollar AS. Jika beli tiga pokok cukup membayar dua pokok. Jika beli lima pohon, cukup bayar hanya empat pokok. Dan hebatnya disediakan sijil dari Jewish National Fund (JNF) sebagai tanda penghargaan kepada penyumbang.



Zionis Diam-Diam Meyakini Hadis Akhir Zaman yaitu diperanginya kaum Yahudi oleh kaum muslim. Dari Abu Hurairah, Rasulullah SAW Bersabda.

"Kiamat tidak akan terjadi sehingga kaum muslimin memerangi Yahudi, lalu kaum muslimin akan membunuh mereka sampai-sampai setiap orang Yahudi bersembunyi di balik batu dan pohon, tetapi batu dan pohon itu berkata, 'wahai kaum muslimin, wahai hamba Allah ada orang Yahudi di belakangku , marilah dan bunuhlah dia. 'Kecuali (pohon) Gharqad kerana ia adalah pohon Yahudi. "(Riwayat Muslim VII / 188, Bukhari IV / 51, Lu'lu wa al-Marjan III / 308)

Bagaimana pohon gharqad itu? Imam an-Nawawi berkata, "Gharqad adalah sejenis pohon berduri yang dikenal di negeri Baitul Maqdis (Palestin). Disanalah Dajjal dan Yahudi (akan) dibunuh (yakni oleh Nabi Isa dan kaum Muslimin). "

Dengan adanya projek penghijauan dengan menanam seluruh Bumi Palestin dengan pohon gharqad, maka hal itu menunjukka jika sesungguhnya kaum Zionis Yahudi itu percaya dengan hadis hari akhir Rasulullah saw.

Masya Allah.. ternyata tanda-tanda akhir zaman semakin tampak. Oleh sebab itu, alangkah baiknya jika kita semakin meningkatkan iman dan ketakwaan kita kepada Allah SWT.
Top